Stránky

pondelok 7. júla 2014

SECONDHAND X.

Ale mi to trvá s tým desiatym dielom secondhandovémo seriálu, že? Dlho som nemala čo ukázať a to z jediného dôvodu - veľmi som nenakupovala a to ani z druhej ruky. Šetrím na dovolenku. Každopádne sa niečo našlo. Prvý outfit pozostáva z transparentného nude tielka a prekladanej sukne. Veľmi príjemne sa to nosí v tomto ukrutnom teple (viem, viem, v zime nadávame na zimu, v lete na teplo). Druhý outfit je takým pokusom vyzerať inteligentnejšie, preto tie okuliare. Mimochodom, trochu som zanevrela na čiernu a bielu. Vraj farby omladzujú, tak to skúšam. Môže byť, v cestovke mojim rodičom ponúkli prístelok pre dieťa zdarma - ale bolo to asi zo slušnosti.









Musím sa priznať, že v posledných dňoch mám hlavu plnú vecí, ktoré som dlho odkladala bokom. Takže teraz vo voľnom čase namiesto blogovania hlavne čítam, píšem, počúvam hudbu a pijem pivo. Čo sa týka kreatívnenia sa, čoskoro bude vonku svadobný editoriál značky Drevená Helena, ktorý sme fotili pre Fashion MAP. Myslím, že je na čo sa tešiť.

A posledná vec - konečne mám webstránku svojho portfólia. Takže ma nájdete aj na lubicamartincova.com. Pekný deň!

5 komentárov:

  1. prvá kombinácia ma úplne dostala :) ja naopak prichádzam na chut bielej, krémovej a čiernej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak urcite, tie su najskvelejsie (nehovoriac o tom, ze sa dobre kombinuju :))

      Odstrániť
  2. idem z tvojho citu pre estetično do kolien

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky! Dnes jsem objevila tvůj blog a jsem naprosto nadšená :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť