Stránky

streda 4. júna 2014

SECONDHAND IX.

Vzhľadom na to, že som (ako by Mucha povedala) dlho nevyvenčila štýlik, ukážem vám moje nové gate. Sú z prievidzskej Humany. Zaujali ma na prvý pohľad, pretože sú vyrobené z takého istého materiálu, ako niektoré župany. Bohužiaľ nie froté. Tým som zároveň vyriešila first world problem, toť ako skombinovať toto skvelé Topshop tričko od Zuzky. Nosiť tričko nad pupok je veda, teda pokiaľ ste majiteľkou parádneho pupelajka ako ja. :-)


Ozaj, prepáčte mi mizernú aktivitu v posledných týždňoch, môžu za to štátnice. Už ich mám úspešne za sebou. Čo sa toho celého týka, ešte sa spamätávam. Budúci týždeň ma čakajú prijímačky a tie budú minimálne rovnako náročné. Zaujíma niekoho make-up a rady, ako sa ogabať na takéto príležitosti? Viete, teraz som s mojím Bc. strašne múdra. :-) Pekný deň!

9 komentárov: