Stránky

piatok 6. júna 2014

ÉLOGE DU MAQUILLAGE IV.

V poslednom make-up príspevku som dostala za úlohu ukázať očné linky. Bolo mi jasné, že pôjde o štylizované líčenie, pretože 1. oči si nikdy nezvýrazňujem a 2. na bežné nosenie sú podľa mňa inky príliš slávnostné (čo je určite vec vkusu). No, ale bolo to treba využiť a spojiť, s čím sa dá, tak som sa rozhodla spojiť štylizované líčenie so štylizovaným fotením. Ozaj, "apdejtla" som playlist. Je to veľmi nostalgické a krásne, snažila som sa! :)


Takže som vyvenčila housewife look. Perfektne sa hodil k šatám, ktoré som spomínala v príspevku o riešení slow fashion a ktoré mi ušila skvelá krajčírka Adriana Hepnerová. Tieto a mnoho ďalších šiat, ktoré sme si u nej dali minulý mesiac ušiť, vám ale určite ukážem na fotkách, kde ich bude vidieť celé.



K líčeniu. Vždy, vždy, a to by mal byťpodľa mňa najvšeobecnejší a fundamentálny zákon, je základom dobrá pleť. Pokiaľ na tvári vidieť nánosy krycieho make-upu a šupiny zo zanedbania alebo zlého púdru, ten zvyšok skrátka nebude vyzerať dobre. To je jeden z dôvodov, prečo sa vyhýbam výraznejšiemu líčeniu. Nemám vždy dokonalú pleť a keď už ten make-up nevyzerá prirodzene, nebudem to ešte podtrhovať výraznými farbami na očiach či perách. Na fotkách som použila tieto fidlátka, sprava doľava:

báza MAC Pred + Prime, make-up Clinique Repairwear Laser Focus no. 01, púder Chanel Les Beiges no. 20, lícenka Chanel Blush Horizon de Chanel

Čo sa týka bázy, už som o nej písala tu a názor som nezmenila. Make-up je skvelý, už som ho mala predtým, ale od Clinique vyskúšam určite aj Anti Blemish Solutions, ktorý mi odporučila Miška a tá je odborníčka naslovovzatá. Púdre od Chanelu sú moje najobľúbenejšie, Les Beiges okrem iného aj pre krásnu vôňi. K parfumácii som bola skeptická, ale nedráždi pleť a nerobí ani nijakú inú neplechu. A lícenka z limitky Blush Horizon de Chanel je krásne ružová a vydrží asi až do apokalypsy, lebo pri svojej skvelej pigmentácii sa míňa skutočne pomaly.


Oči, obočie a pery sú vlastne tou dôležitou časťou líčenia, ale nejaké špeciálne triky "how-to" nie sú mojou silnou stránkou. U mňa je to pokus omyl. Sprava doľava: 
maskara MAC Opulash, tekutá linka Gosh Extreme Art Eye Liner, fixka na obočie ARTDECO Eyebrow Color Pen 6, fixka na pery Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint no. 09.

O maskare som písala tu. Linka od Goshu je v mojom inventári už takmer 4 roky, neviem ani, či sa ešte vyrába, ale je super - pokiaľ si potrpíte na linku, čo skutočne vydrží. Táto teda vydrží aj to, čo vaša psychika nie, môžte plakať, utopiť sa, oplieskať si hlavu o kopu snehu a linka vydrží. Odlíčite ju ľubovoľným olejovým odličovačom (ja používam konopný olej od Salos-u). Fixky na pery sú super vec, až na tú výdrž - na celej ploche pier vydržia iba s pomocou božou (alebo za predpokladu, že nebudete piť, jesť ani rozprávať). Vyzerajú ale tak pekne, že to často oželiem a skrátka si líčenie častejšie opravím. Poslúžia určite ako veľmi presná kontúrka, neviem ale, či zabránia aj rozpitiu rúžu. 



Dúfam, že som úlohu s linkami zvládla dobre. Majte sa, ľúbte sa!

3 komentáre:

  1. zvládla si to super! :) ďakujem za splnenie želania

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi sa mi páčia tvoje fotografie celkovo, už dlhšie sledujem. A čo sa týka make-upu, presne také isté názory zastávam. Keď zrovna nemám pleť v najlepšom stave, lepšie je to s make-upom nepreháňať, to je taký paradox.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa pacia tie komenty :D mozete sa utopit, oplieskat o sneh, aj tak to linka vydrzi :D top!

    OdpovedaťOdstrániť