Stránky

utorok 6. mája 2014

NOSTALGY

Predpokladám, že každý človek zažíva chvíle rekapitulácie svojho života, toho, kým je, čo ho trápi, čo ho teší. Na čom a na kom mu záleží. Niektoré z týchto vecí majú svoju špecifickú váhu a atmosféru a stávajú sa odolné voči času. Tak pred vami teraz spravím výplach myšlienok. Sú to úplné zlomky bez názvov, literárnu hodnotu to nemá žiadnu, obsahovo možno. Pridávam aj fotky, ktoré som fotila dávnejšie a na ktoré mám špecifické spomienky.

O prvom (zámerne to nazývam "to") by som povedala len toľko, že je inšpirované alkoholom. Druhé zas samotou, tretie budúcnosťou, štvrté láskou a piate láskou.

Keď pijem, nie som podráždená
Ale keď sa opijem, tak opäť som
Za triezva to ale nie je zlé
Ako v čom

...

V Bratislave boli výborní ľudia
Ale prospel mi Žiar nad Hronom
Lebo tam mi bolo veľa vecí jedno
To bolo samotou

...

Chcela by som mať krčmu
Stretávali by sa v nej hĺbaví umelci a tak
Volala by sa “U Lubky”
Poďme do Lubky

...

Ľudia v póze
Myslím, že často chcú len súložiť
Ale je to narcistický špás
A je mi to smiešne,
lebo ma netrápi nič iné
Lebo nepoznám lásku
Niekedy budem dobrá
Keď som to písala,
ešte som nebola dobrá

...

Myslela som na teba
Bolo pekne a ležala som v tráve
Nebol si pre mňa vzduch v pľúcach
Bol si ľavé z pľúc a ja som bola pravé
O pár rokov ma prebudil vlastný smiech



Pekný deň!

2 komentáre:

  1. normálne sa mi z toho postu spravilo nostalgicky a dostala som chuť len tak ležérne sa natiahnuť na chodník. A cítiť na chrbte teplo, v nose trochu špiny, nado mnou tapetu z oblakov.

    OdpovedaťOdstrániť