Stránky

piatok 16. mája 2014

ÉLOGE DU MAQUILLAGE III.

Pokračovanie série sa nesie vo veľmi exotickom duchu. Prečo? Pretože oba produkty, ktoré zo mňa v tomto príspevku robia človeka, sú darček od mamy až z ďalekého Mexika. Boli zakúpené neďaleko mayských pyramíd v Santiago de Querétaro. Nie, moja mama nie je Lara Croft, ak vás to napadlo. Ale je fakt, že za Mac kozmetikou ešte asi budeme musieť cestovať za hranice, hoci určite nie až za veľkú mláku.


Prvá vec, z ktorej sa vytešujem, je maskara Mac Opulash. Je na nej napísané, že "bad, bad black opulash", ale nezdá sa mi to vôbec bad, takže to bude asi nejaký špeciálny prívlastok pre tú čiernu. Každopádne je veľmi málo ľudí, ktorí ma videli nosiť maskaru, pretože to skrátka neznášam - stále mi slzia oči, po pár hodinách mám na spodnom viečku kopu bordelu a za to minimálne zväčšenie mojich miniatúrnych rias to nestojí. Ale tak popravde, táto mi esteticky dosť pomohla, nedráždi a ani sa nedrobí. 


No a čo sa týka pier, tam som už trochu väčší odborník, pretože si ich vždy machlím aby vyzerali väčšie. Kontúrky často používam na vyplnenie celej plochy pier, pretože v porovnaní so suchšími, matnými rúžmi je výdrž o niečo lepšia, aplikácia neporovnateľne šikovnejšia a negatíva ako vysušené pery moc nepozorujem. Táto, Mac Pro Longwear Lip Pencil v odtieni In Anticipation je super, neviem, čo by som jej vytkla. Nie je čo.

A ak by vás zaujímal, ako to vyzeralo, tak takto. Farby sú reálne, neretušovala som.


Čo vás ešte z kozmetiky zaujíma a zatiaľ tu nebolo?

12 komentárov:

  1. vyzeras ako ta hippie fotografka Nirrimi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. linky nám ukáž, nikde som ich nepostrehla (:

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá to tak, že máš pleť porcelánovej bábiky...neznášam ťa za to! :D (srandujem, samozrejme)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto je pre mna naj kompliment. Momentalne mam super plet, inak zvadzam tazky (hlavne bolestivy) suboj s akne.. :D

      Odstrániť
  4. keďže som skôr knihomoľ ako makeupmoľ (ale pracujem na sebe), zaujímalo by ma, aká literatúra, resp. konkrétne knihy, ťa najviac ovplyvnili

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kafkova Premena a Dostojevskeho Ponizenie a potupa ma dost ovplyvnili. Trvalejsiu stopu zanechala poezia Egona Bondyho. Z filozofie je to tazsie, ale zlomova bola myslim 1. kapitola knihy Totalita a nekonecno od E. Levinasa. Pamatam si, ze pri citani toho textu ma kopla muza. :-) A co Tvoje oblubene?

      Odstrániť
    2. Takmer vždy to bola pre mňa nezodpovedateľná otázka. Ale!!! Idem sa snažiť, Etty Hillesum Přervaný život a Irving Stone Žízeň po životě. Z korýtka poézie to je Rilke. .)

      Odstrániť
    3. Velmi vkusna odpoved :) Prervany zivot som necitala, ale myslim ze to treba cim skor napravit :)

      Odstrániť
    4. Potom daj vedieť, či sa páčila .)

      Odstrániť