Stránky

nedeľa 27. apríla 2014

MISCHEL

Pamätáte si ešte na článok o Mafin? Tak tieto fotky vám budú možno povedomé, pretože sú vlastne rovnaké, iba s inou modelkou. Mišku poznáte (a ak nie, povinne spoznajte) z blogu Mischel double W. Jej blog považujem za svieži vánok našej blogosféry. Veľmi pekne ukazuje nie len Miškin štýl, ale aj dianie na slovenskej kreatívnej scéne, alebo ako to mám nazvať. Rozhovor s Miškou bol pre mňa veľmi príjemný a verím, že bude aj pre vás.


Ahoj Miška. Na úvod musím poznamenať, že máš viacero talentov. Čo robíš najradšej?
Momentálne je to líčenie a fotenie na analog. Avšak keď mám však čas a chcem zrelaxovať, tak aj rada maľujem či kreslím.

Ako pekná baba si kompetentná odpovedať na otázku: môže byť krása na obtiaž?
Tak na túto otázku sú aj oveľa kompetentnejšie (smiech). Ale áno, môže byť na obtiaž. Spomínam si na dva prípady, ktoré neboli veľmi príjemné. Prvým je jeden starší pán, ktorému sa očividne príliš páčim, pretože si ma fotí na mobil, dobiedza a ničí môj osobný priestor snahou dotknúť sa ma. Šťastie, že som ho dlhšie nevidela. Klop, klop, klop. Druhý prípad je, ak vás kvôli tomu ako vyzeráte odsúdia, hlavne vaše schopnosti. To neznášam. Oveľa radšej počujem pochvalu za svoje líčenia, fotky či maľby, ako: si pekné dievča.

Páči sa ti, keď sa líčením človek výraznejšie zmení, alebo si skôr sa podčiarknutie prirodzených rysov?
Na deň som skôr za prirodzenosť a jemnosť. Vždy sa snažím ukázať holke ktorú líčim, že vie vyzerať dobre aj bez omietky na tvári. Potom záleží už na príležitosti akou je napr. ples, večierok či párty. Na druhej strane, fotenia sú skvelou príležitosťou kde sa viem vyblázniť aj s extravaganciou. Čo sa týka mojej tváre, preferujem výraznejší make-up. Buď očné linky alebo pery, to sú moje typické znaky, vtedy sa cítim sama sebou a pohodlne. Ani smeti nevynesiem, kým nemám aspoň nejaký BB krém.

Myslíš, že tvoj štýl je pre Slovákov exotický?
Úprimne, pre náš národ sú exotické (čo sa týka vzhľadu) aj úplne maličkosti. Takže áno, som. Aj pre kamarátky, ale tie si už zvykli a vnímajú to, našťastie, pozitívne. Ja viem, pri kom si môžem dovoliť preháňať a pri kom sa mám naopak krotiť. Mám zážitky, kedy sa mi úplne cudzí okoloidúci ľudia prihovorili, aby mi dali komplimenty. To človeka naozaj poteší. V Bratislave si všímam, že sa situácia už zlepšuje a ja si viem povedať: tá má ale štýl!


Vieš si predstaviť, že by si zrazu sekla s blogovaním, fotením, líčením a začala žiť úplne inak?
Skúsila som. Myslela som, že umriem. Koncom minulého roka som mala pauzu asi štvormesačnú pauzu od takmer všetkých kreatívnych činností, hlavne som sa učila na štátnice. Blog a svoju "umeleckú aktivitu" som obnovila až po nich, v januári tohto roku. Teraz opäť žijem!

Je dôležitejšia láska alebo šťastie?
Keď máš šťastie, pravá láska si ťa nájde.

Čo nevieš a chcela by si vedieť?
Asi tancovať. V mojich očiach som vyslovene drevo. Pre mňa sú vhodné koncerty, kde stačí skákať a mávať rukami hore - dole. Vždy som obdivovala, ak sa vie niekto vlniť do rytmu hudby a naučiť sa zložité choreografie.



Chutia ti ananásy?
Of course. Akurát som mala ananás na narodeninovej torte. Mňam!

Kto je tvojou ikonou krásy?
Konkrétnu osobu nemám. Povedala by som, že netypické krásky zo zaujímavými črtami tváre. Prirodzené a zároveň éterické. Je veľa, hlavne modeliek, ktoré ma doslova zaskočili svojou krásou a to mali možno maximálne jemnú špirálu.

Spievaš si v sprche?
Skôr v aute za jazdy, v sprche si len hmkám. Doma sa totiž sprchujem vždy ako posledná a zobudiť sa okolo jednej, druhej hodiny v noci na moje škreky by určite nebolo pre nikoho bohvie čo (smiech).

Keby si si v tejto chvíli mohla vybrať jeden sen, ktorý sa ti splní, čo by to bolo?
Ťažká otázka, mám toho na pláne ešte celkom veľa. Ale bolo by to asi cestovať okolo sveta čo najviac, najmä navštíviť rôzne exotické krajiny a Áziu. Na to z finančného hľadiska momentálne nemám. Chcem hop - šup prášok!



Páči sa ti Stalker a chcel/a by si byť jeho súčasťou? Pošli e-mail s fotkami tvojho outfitu na stalkervoyage.blogspot.com a možno bude ďalšia časť príbehu práve o tebe! 

11 komentárov:

  1. Maa som moznost fotit Misku a bolo to skvele :) je z nej citit umelecnost na kilometre,co nesmierne obdivujem. Clanok bol ako vzdy skvely :) a fotky nadherne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. do tej prvej som sa tak platonicky zamilovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ešte som chcela dodať a snáď to nezoberieš nejako zle, alebo moc k srdcu, ale viac by sa mi páčilo, keby tie otázky a celý rozhovor mal nejako hlavu a pätu a nadväzovalo to na seba, aby sme sa o tom človeku dozvedeli niečo viac a nie len klišé veci, možno to ty tak nechceš a chceš aby to bolo viac uvoľnené neviem, bol to len taký postreh do pléna :)
      inak ma tvoj blog mega baví

      Odstrániť
    2. beriem, suhlasim, a raz sa to naucim!! :) a dakujem! teda dakujeme :)

      Odstrániť
    3. mne sa prave paci, ze su to take šplechy :D :)

      Odstrániť