Stránky

streda 29. januára 2014

Melisa for VICE Magazine


Melisou sme fotili trochu netradičnú sériu fotiek. Ja naozaj neviem prečo, ale veľa fotení sa mi takto zvrhne, hoci toto sa zvrhlo plánovane. Je to predsa Vice Magazine, takže to inak ani nešlo! Fotky nájdete na tomto linku priamo na Vice, bonusové fotky u Melisy tu. Moje obľúbené som sa rozhodla dať aj sem, s krátkym príbehom.

Začnem faktami - po prvé, American Apparel robí veci, ktorými sa nedá nič pokaziť. Po druhé, s dobrou modelkou nič nepokazíte ani vrecom zo zemiakov. Po tretie, fotky Juergena Tellera majú v sebe úžasne magickú surovosť a banánovými fotkami (nižšie) sa hlásim k jeho fanúšikom. A po štvrté, pri fotení sme počúvali X-Ray Spex. Celá tá rebélia bola veľmi vtipná a hravá, a možno tomu nebudete veriť, ale úplne nenútená.

No ale vážne. Všetci hráme takú tú hru, v ktorej treba zakryť každý náznak človečiny. Občas ale treba vyzliecť svoj spoločensky akceptovaný munďúr, zahodiť zábrany a žiletky a užiť si trochu srandy. No nie?





3 komentáre:

  1. Super fotky! resp. ani neviem k tomu co viac dodat, ale velmi , velmi sa mi pacia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. suhlas!! <3
    danke za tieto fotky, lubi <3 si moj oblubeny stalker forever :*

    OdpovedaťOdstrániť