Stránky

nedeľa 2. februára 2014

Zuzka


Včera bol veľmi dôležitý deň. Bolo to totiž výročie môjho zoznámenia so Zuzkou, Zuz a Gajšou, mojimi úžasnými spolubývajúcimi a ešte úžasnejšími kamarátkami. Zuzka, ktorú pravdepodobne poznáte z blogu red poppy stories a mnohých mojich aktivít sa navyše nechala odfotiť na Stalkera. Veľa radosti, však? Ozaj, toto miesto vám bude známe z fotiek s Ivim. Tá istá strecha handlovského kulturáku.

Ahoj Zuzka. Čo ťa viedlo k tomu, aby si začala blogovať? 
Ahoj Lubka. Láska k móde, nový foťák a jemná dávka narcizmu. Pred tromi rokmi, keď som s blogom začínala, na Slovensku blogy až tak nefrčali. Mali ich však Babô a Véčko, ja som im ich závidela, že ich majú a aké sú super a spravila si jeden aj ja.

Tvoje obľúbené značky? 
Uff, to je ťažké. Najviac vecí mám z H&M a zo Zary, ako asi každý z nás. Najradšej mám ale COS a Other Stories, to je však iné cenová skupina. Zo slovenských a českých je to Odivi, Drevená Helena a Ushy.te. S Johannkou z ushy. te práve pracujeme na spoločnej kolekcii, to by bolo, keby som ju sem nezaradila. 

Dostávaš veci zadarmo? 
Doaleluja. Od H&M, UrbanLuxu, všelijakých čínskych shopov, Biodermy, Toni&Guy, Lancôme,... byť blogerkou sa rozhodne oplatí. 

Porovnaj slovenské a zahraničné blogy. Ako sú na tom úrovňou a možnosťami spolupráce? 
Predom jasná odpoveď - zahraničné blogy sú na tom lepšie, po oboch stránkach. Úspešné blogerky sa svojimi úspešnými blogmi v zahraničí živia, u nás ani v Čechách to zatiaľ nehrozí. A ich úroveň je taktiež neporovnateľná. Mať osobného fotografa a tím ľudí, ktorí blog tvoria, hovorí samo za seba. 

Máš oddelený súkromný život a blogový život? 
Nemám, tieto dva svety sa mi dokonale prelínajú. V minulosti som si plánovala outfity a výlety podľa blogu a jeho potrieb, dnes si žijem svoj život, obliekam sa a fotím sa v tom, čo ma baví a nosím denno-denne. Žiadne rozdiely. ) 

Aké publikum ťa sleduje? 
Haa analytics. Na to ja veľmi nie som, ale minule som sa nejak dostala do štatistík na FB a najlepšie mi z toho vyšli dievčatá medzi 18-24 rokov. Často ma však veľmi prekvapí, kto všetko sa mi prihovorí, že pozná môj blog. 

Ako reaguješ na ľudí, ktorí ťa na ulici spoznávajú? Je ich veľa? 
Tak toto som sa normálne učila. Na začiatku som bola celá vyklepaná a zmohla sa na úsmev a "aha, to je super. ďakujem". Dnes sa pekne predstavím a keď je čas, tak sa s dotyčným dokonca porozprávam. A nie je ich zase až tak veľa. 

Na čom aktuálne pracuješ? 
Aktuálne, práve v tomto momente a pravdepodobne to bude trvať až do mája, je spoločná kolekcia s Ushy.te. Pravdepodobne si ešte vôbec neuvedomujem, aká to bude makačka, ale teším sa na to. Inak stále píšem a fotím editoriály pre FashionMap a chodím do práce. 

Mačka alebo pes? 
Toto tiež nie je najľahšia otázka. Keby to skôr bolo mačka/pes alebo holub, mačka/pes alebo netopier, mačka/pes alebo pštros ... ale tak keď mačka ALEBO pes, tak pes.










10 komentárov: