Stránky

nedeľa 26. januára 2014

SECOND HAND II.

Začnem organizačnými záležitosťami - kto už na blogu bol, možno postrehol menšie zmeny v dizajne. Napríklad ak vás zaujíma, aké blogy sledujem alebo čo počúvam popri fotení a písaní blogu. Je tam pár veľkých hitovečiek a snažila som sa ich zmysluplne žánrovo vyskladať, takže ak máte Spotify, malo by vám to ísť. Druhá vec - Ivan má blog a dáva tam samé super veci! Určite sa choďte pozrieť.

Tu ale máte pokračovanie sekáčového príspevku. Pre veľký a nečakaný úspech. Melisa mi povedala, že sa jej fotky z prvého sekáč postu podobali na tie z kampaní Saint Laurent. Teraz čestné pionierske - nebolo to zámerne! Ale keďže ich kampane z celého srdca milujem (áno, mimo tých sekáčov a polovičných aziatov), tak som sa trochu inšpirovala.





Ako inak začať Saint Laurentom inšpirovanú sériu, než kúskom od Yves Saint Laurent. Je to pánska košeľa veľkosť 41, čiže je obrovská - to by sme mali výhovorku, prečo nechudnúť. Nohavice sú pánske H&M a topánky Asos. Tie pánske rifle sú Ivanove a on tiež ofotil tieto dve fotky pri tehlovej stene. Je tu niekto, kto sa tiež stále nevie nabažiť boyfriend štýlu?


Neviem, koľko vecí je ikonickejších než Levi's 511. Tieto síce nie sú moje prvé, sú však prvé za 50 centov. Zuzka v tomto príspevku hovorí o neprekonateľných prievidzských sekáčoch a ja s ňou súhlasím, pretože práve v prievidzskej Humane takéto kúsky a ceny mávajú.


Zakončila by som asi tak, ako sa na pravú šelmu blogosféry patrí, zvieracím motívom. Netuším, či sa to  nosí, ale je to jedno - má to štítok Max Mara a ten mi udržiava vnútornú harmóniu.

Poučenie? Nenakupujte bezhlavo. A nenakupujte podľa značiek ale podľa toho, čo sa vám naozaj páči. A ak by to nepomohlo, skúste si odkladať bokom tie dvojeurovky, čo ste len-len že neutratili za polorozpadnutý značkový žoch v second hande (a vlastne aj nový, lacný žoch niekde inde). Ak ste nákupný maniak, za pár mesiacov sa vám možno nazbiera príjemná suma. Pekný deň!

14 komentárov:

  1. krásna si! a nechápem, ako sa dokážeš takto odfotiť sama (ak si sa teda sama) - klobúk dole ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka, dakujem! Tie dve fotky pri tehlovej stene ma odfotil Ivan, zabudla som na credits. Ostatne sama :-)

      Odstrániť
    2. Bozeee strasne dobre vyzeras, nenavidim ta :D

      Odstrániť
  2. velmi sa mi paci tvoj distingvovany + mierne vulgarny stylik ! cmuk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haaa, podobny paradox ako svata Maria len v kozuchu fajci cigy na ukradnutom kresle!! :)) zijem pre to

      Odstrániť
    2. asiže! zdieľam rovnaké pocity
      a pokračuj v týchto sériach aj naďalej, veľmi sa páčia ;)

      Odstrániť
    3. jooj, ja by som aj, ale nemam tolko oblecenia :-) ale ked sa nazbiera nieco zaujimave, urcite postnem! a dakujeem

      Odstrániť
  3. najviac zijem! boze och! super si, Lubica! <3 #papierik!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jooj dakovala<3 #liquify #priznavamsa

      Odstrániť
    2. :D trubka. a kto myslis ze ne#liquify? this is a #liquify nation! :D #liquifyworld #liquifyage

      Odstrániť
  4. jsi první, na které se mi líbí šelmovitý vzor! a jako fakt, že na poslední fotce pravé vypadáš úchvatně.. prostě chceme víc!.. :)

    OdpovedaťOdstrániť