Stránky

nedeľa 22. júna 2014

MOMENT

Na Vianoce som sa na čas opäť presťahovala domov k rodičom. Takže vždy, keď čo i len na chvíľu vytiahnu päty z domu, dejú sa veľké veci. Žiadne žúrky! Vždy, keď som chvíľu sama doma, zhipsteršťujem barák. Ja viem, ja viem... Bože, ale dá sa nerobiť to? Keď existuje toľko krásnych interiérov, exteriérov, kaviarní a neviem čoho ešte? Pinterest tomu tiež moc nepomáha. No a potom vás Zuzka zoberie do bistra&kaviarne Moment a tam sa hipster driemajúci v hlbinách vašej duše definitívne prebudí.


Neveľký podnik na Slezskej ulici v Prahe ma dostal svojou atmosférou. Bolo to tam útulné a pekné, takže som stále pobehovala s foťákom v ruke ak Žid po prázdnom sklade. Keď nám obsluhujúca slečna ponúkla čerešne od svojej babičky, v očiach sa mi dokonca zaligotala slza dojatia. 




Inak - ďalšie miesto, ktoré som si v Prahe zaľúbila, je kaviareň Kolonial. Ale ak budete sledovať môj instagram, tak budete o podobných miestach informovaní, ehm, instantne. Nabudúce tu budeme mať pána Kováča (ale nie prezidenta), tak sa tešte. Peknú nedeľu!

5 komentárov:

  1. ooooo už z týchto fotiek som sa riadne inšpirovala :) už viem čo si doma podobne upravim na ich spôsob :) čím ďalej tým viac sa mi pozdáva tento blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeee a co si ides upravit? mne sa strasne pacia tie farebne trojuholnicky :)

      Odstrániť
  2. Och, ani sa nečudujem, veľmi príjemne na mňa pôsobí tento interiér :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pán Kováč sa teší :D A toto miesto určite skočím obzrieť! :)

    OdpovedaťOdstrániť