Stránky

nedeľa 13. apríla 2014

TEREZA

Musím spokojne konštatovať, že poznám veľké množstvo super ľudí. Terezku som spoznala ako Teu Fry v časoch, kedy sa voda sypala a piesok lial, keď ešte kyslé dažde nesužovali planétu Zem a najbežnejším dopravným prostriedkom bol konský záprah, jednoducho v časoch mojej puberty. Bola iná. V tej inakosti sa nezmenila, stále by ste s ňou pokecali o kvalitnej kultúre a sem-tam porobili trochu zla v podnikoch. Stále by ste si ju zapamätali ako to milé dievča z čiernobielych fotiek. Dnes ju uvidíte vo farbe.





Aká je história tvojho internetového mena Tea Fry? Istý čas som sa domnievala, že sa voláš Teodora.
Alebo Teomíra, Teoslava a iné absurdnosti. Menom Tea ma volali odmala, tuším prateta pozerala nejakú telenovelu, kde sa hrdinka tak volala. Vôbec mi to neprekážalo, Tereza mi stále pripadá pritvrdá. No a priezvisko je jasné. Stephen Fry.

Do akej miery ovplyvňujú filmové charaktery tvoj život?
Ťažko povedať. Charaktery asi nie, skôr film ako celok. Rada sa filmom trýznim ale teraz je tak pekne, že si len rozprávky púšťam a obliekam sa ako dievčatko.

Keby si mohla cestovať v čase a na rôzne miesta, ak by vyzerala tvoja cesta(y)?
S TARDIS osedlať bársjakého dinosaura.

Kto má väčšiu šancu na úspech, múdry a fakt škaredý, alebo hlúpy a fakt pekný človek?
Jak sa vraví, hlúpi majú šťastie? S krásou je to ohavné kombo potom.

Máš nejakú ikonu, či už vo výzore, životnom štýle, umení alebo čomkoľvek inom?
Aubrey Plaza z Parks and Recreation je momentálne moja hrdinka.

Myslíš, že rastliny cítia bolesť?
Neviem, či cítia, ale tie moje určite veľmi trpia. U mňa všetko trpí, určite aj neživé predmety.

Predstav si, že máš prichystať krabicu s 10 vecami z nášho storočia, ktoré majú našu generáciu reprezentovať pred mimozemšťanmi. Čo by si do nej dala?
Neviem, čo reprezentuje našu generáciu, ale ja ako jej člen do krabice rozhodne dám svoju obľúbenú knižku od súčasného autora Erlenda Loeho, uterák, všetky tri série Mighty Boosh, obetovala by som CD Kid A aj obriu plyšovú rybu z IKEA (Karol) a ešte jednu báseň o vrede (keby náhodou prišli vogóni). Čokoľvek pokrokové by do nej kto dal, mimozemšťanov by to vôbec neohúrilo.

Čo by ťa viac potešilo, kytica kvetov alebo kilo banánov?
Margarétky, ďakujem.

A nakoniec aj o móde. Čo si o tom vlastne myslíš, je vkus u teba prirodzene daný, alebo ho cibríš sledovaním trendov, ľudí a značiek?
Rada sa oblečiem temne ale aj ako retard. Podľa toho, ako sa cítim. Vkus možno nemám, kupujem si, čo sa mi páči. Aj banány som si len tak zo srandy šla obliecť do kabínky a zaľúbila som sa. Teraz čakám na obrie bodkované montérky z ASOSu. Šoeciálne trendy nesledujem, kamošky/kamošov, čo módu robia a určujú si rada naklikám, ale tam to hasne. Kupujem si, čo sa mi páči, či to cool je alebo nie je. Stačí, keď sa v tom ja cítim špeciálne.





4 komentáre:

  1. To ano, Tea je nevšedné stvorenie hlavne v jej čiernobielosti. Ja som ju ani neviem ako objavila na tumblr pred pár rokmi.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kde chodíš na tie otázky? tvoje rozhovory nadobúdajú iný rozmer :D a nemám rada banány, ale do takejto mikiny by som sa zaľúbila tiež.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. filmový a hudobný vkus má vycibrený a na jednotku
    Erlenda Loeho milujem, hlavne Dopplera, jedna z najlepších kníh

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rada sa oblečiem temne ale aj ako retard. Tea milujem ta :D

    OdpovedaťOdstrániť