Stránky

utorok 22. apríla 2014

ÉLOGE DU MAQUILLAGE... MAC

Éloge du Maquillage je nový príbeh na pokračovanie. Toto je jeho druhá časť, prvú si môžte prečítať tu. Líčiť som sa stále nenaučila, ale napriek tomu vám mám čo ukázať z toho nablískaného, parádneho sveta kozmetiky. Minule to bol Chanel, dneska Mac, keďže som mala konečne možnosť oplieskať pár chechtákov v susednom Rakúsku. Úprimne sa teším, kedy bude Mac aj v kamenných obchodoch na Slovensku. Ešte stále nie je? Opravte ma, ak sa mýlim, ideálne aj s adresou obchodu. Poteší. Neradno totiž všetko kupovať cez internet, tak vraví stará pravda odveká.

Možno by vás celkom pobavil príbeh o tom, ako som chcela na instagrame klamať, že mám ofinu a pri česaní a nevinnom zastrihovaní trčiacich vlasov som si vyrobila naozaj interesantný účes.. Ale popravde, podrobnosti tejto story sú také smiešne, až mi to trochu ubližuje. A keďže nemám nič iné, o čom by som vám povyprávala (možno ešte zistenie, že nie každý Nemec sa volá Jurgen), tak by sme mohli premostiť a začať už vážne o tej kozmetike.


MAC Prep + Prime Skin Base Visage je asi najlepšia báza, akú poznám. Nezostávajú po nej hrudky, jemne odráža svetlo a make-up na nej držal dlhšie (a samozrejme sa lepšie nanášal). Je proste fajn, nemám čo vytknúť.


Neviem, ako vy, ale ja som bola zvyknutá na "farebné" púdre, ktoré make-upu trošku pomáhali s krytím, prípadne zjednotili odtieň pleti. Toto je prvý biely, transparentný púder, ktorý vlastním. Majiteľkám suchej pokožky ho asi neodporučím, ale pre lesklé čelíčka (ako mám občas ja) je perfektný. Totiž - moja zmiešaná pleť produkuje množstvo mazu, pri ktorom musím s púdrom zaobchádzať opatrne, aby som nemala šupiny. Takže pri suchej pleti si to celkom neviem predstaviť.


Väčšinou nenosím okrem krycieho krému, púdru a lícenky nič, líčenie pre mňa znamená vytieňované obočie a rúž. Rúže nosím väčšinou výrazné. Mineralize Rich od MACu je dosť hydratačný na to, aby ste si mohli dovoliť zabúdať na tyčinku na pery bez rizika, že vám popraskajú. Zároveň pigment drží dosť dobre a nie je potrebné každú polhodinu nanášať rúž znovu. Bez kontúrky je pre svoju konzistenciu ťažko použiteľný, takže ak ju nemáte, pravdepodobne sa nezaobídete bez štetca.

Tak opäť dúfam, že vám tipy trochu poslúžili. Pekný deň. :-)


10 komentárov:

  1. rúž chcem vidieť na perách! vyzerá krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Top!
    Nejaká rada pre obočie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiene a fixka! Ovela lepsie, ako ceruzka. Na obocie pouzivam momentalne paletku od Gosh. Predtym som ju kombinovala s fixkou na obocie, tiez od Gosh alebo aj Artdeco (ta bola asi lepsia). Je to super, pokial mas rada presne a dokonale kontury obocia.

      https://www.google.sk/search?q=gosh+eyebrow+palette&es_sm=119&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=RKBWU57SE8SJ7AbH64GgCA&ved=0CDAQsAQ&biw=1308&bih=599
      https://www.google.sk/search?q=gosh+eyebrow+palette&es_sm=119&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=RKBWU57SE8SJ7AbH64GgCA&ved=0CDAQsAQ&biw=1308&bih=599#q=gosh+eyebrow+pen&tbm=isch

      Odstrániť
    2. aký odtieň tej fixky máš? Ďakujem :)

      Odstrániť
    3. Ďakujem za rady, Ľubka! :)

      Odstrániť
  3. ja mam tiez ten base and prime a je to super, pouzivam ked chodime von na party, bezne nie, lebo mam stale pocit ze tieto podklady upchavaju pory a potom moja plet nedycha :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiez si myslim, ale neviem, ci to naozaj upchava pory. Rozhodne by sa to šiklo aj na kazdodenne nosenie, keby to pleti nevadilo :)

      Odstrániť