Stránky

utorok 11. marca 2014

SECONDHAND V.





Dnes to bude okrem oblečenia aj o still life study. Je to pekné zistenie, keď zrazu prídete na to, že ste obklopení peknými vecami. Stenami s atmosférou, chodníkmi, po ktorých prešlo strašne veľa ľudí. Knihami, ktoré skrývajú krásne príbehy. Objavila som aj stratený priečinok s fotkami z Benátok. Preto to 'Live in Venice'. :-)



Ale k tomu sekáču. No poznáte to. Keď máte nejaký obľúbený kus oblečenia, obľúbený strih, dĺžku a podobne. Poviete si, že vám stačí niekoľko exemplárov vo vhodných farbách a nebudete si kupovať ďalších desať. U mňa je to tak, že trt a dva orechy. Milujem sukne midi dĺžky a čierne zvršky (rým!) - kabáty, blejzre a všetko ďalšie, na čo si spomeniete. Preto sa moja posledná túra do sekáču stala takým malým zlyhaním. Zase som ich našla, sukňu aj blejzer, a začínam pomaly rozmýšľať nad scenárom jarného upratovania v šatníku. Naozaj si nemyslím, že je potrebné vlastniť viacero takmer identických kúskov. Alebo je lepšie ich mať a striedať, aby sa častým nosením nezničili? Čo myslíte?




T-shirt - HM / Skirt - Secondhand Genesis / Shoes - Zara


Blazer - Secondhand Genesis / Pants - HM / Boots - Bata

4 komentáre:

  1. tá sukňa je viac než krásna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám radšej keď mám niečo obľubené viac x (nie identické) pretože to budem nosiť tak často až sa to fakt zničí ---> týmto sa tá "životnosť" predlži :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Asi tvoje naj naj najparadnejsie ulovky, uplne, ze vaaau! - plnohodnotny text ako od pubertiacky :D

    OdpovedaťOdstrániť