Stránky

sobota 1. marca 2014

SECONDHAND IV.




Skirt, H&M top - secondhand / Heels - Cate Gray

Štvrtý zo série second-hand postov. Ja vlastne neviem, či vás to ešte zaujíma, pretože sa necítim byť zrovna inšpiratívny človek od módy, naozaj mi ide skôr to prehrabávanie sa sekáčovým tovarom. Toto je bohužiaľ už druhá nedeľa, kedy som nemala možnosť vycestovať za niekým zaujímavým a nafotiť ho. Budúci týždeň sa to už, našťastie, zmení.

Ale teraz k outfitom. V poslednej dobe sú vonku už prijateľné teploty na pohodlné nosenie čohokoľvek - tým myslím, že sukne a šaty netreba nosiť s osemdesiaťdenierovými pančuchami, že prežijete bez štrikáčov a mŕtvých zvierat okolo krku a tak ďalej. Pre mňa je to hotové požehnanie. Rituálne obetovanie zimného kabátu som ešte nevykonala, to až keď definitívne odložím aj blejzre a trenčkoty.

K tomuto outfitu, ktorý sme fotili za handlovskou nemocnicou, sa viaže celkom vtipná historka. Dali sme si totiž vzájomnú fotosešn s Ivanom Kaššom. On mal na sebe čierny elegantný blejzer a bielu košeľu, ja zas biele "čosi-čo-vyzerá-ako-šaty" a malé decká prechádzajúce touto perifériou sa spýtali: ,,Vy ste mali svadbu?" 

Druhý outfit je inšpirovaný na jednej strane Elaine Stritch, France Gall, Brigitte Bardot a inými hviezdami a hviezdičkami. Neviem, ale napríklad taká hudba, tá dokáže človeka veľmi ovplyvniť, nemyslíte? Na druhej strane ma poznačil, neviem ako to nazvať... kult ženy? Ide o takú nostalgickú spomienku na časy, kedy ženy boli ženami a nebolo až tak bežné "nosiť nohavice". Čo sa ale tohto týka, ešte sa hľadám a neviem, či sa s takýmto zmýšľaním stotožňujem. 

Trenchcoat - secondhand / Tights - Calzedonia

Ozaj, a ešte sa vám musím pochváliť - v apríli idem do Londýna. Prvý krát! Ja viem, to sa snáď ani nedá, keď je to doslova čo by kameňom dohodil (no dobre, doslova možno Herkules a ten kameň by som tiež rada videla). Veľmi sa teším, pretože ma bude hostiť jedna z mojich najlepších kamarátok, Roberta Dolinská. Som si takmer istá, že Robertu poznáte, buď pre jej blog alebo hru na bicie. Zatiaľ viem, že sa chcem stopercentne zastaviť v Beyond Retro, kde Roberta pracuje, a ešte v Ladurée. Nejaké tipy? No, a ak vás to čítanie ešte neunudilo k smrti, tu je pár obrázkov, ktoré sa mi nahromadili k celej tej romanticko-nostalgickej, ženskej atmosfére. Ahoj!




Tak ma napadlo, máte aj vy vzory, podľa ktorých sa radi obliekate? 

6 komentárov:

  1. nemám vzor, skôr sa rada inšpirujem náhodnými okoloidúcimi ľuďmi :) a pokračuj v týchto sériách, mňa to neskutočne baví
    a to, že roberta pracuje v beyond retro teda najviac mega závidím, tam by som sa najradšej nasťahovala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tieto tvoje sekáčové úlovky sú naozaj super a len v tom pokračuj ;) a potom nezabudni všetko v londýne pofotiť a zdokumentovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teraz som si všimla otázku :D ja som momentálne namotána na alexu chung, ináč si zvyknem sťahovať fotky z rôznych fb page obchodov alebo celebrít, a veľa reblogujem na tumblr streetstylove veci...takže najviac ma asi inšpirujú náhodné obrázky

      Odstrániť
  3. aach tie veci z druhej ruky na tebe vyzerajú ako najnovšie kolekcie vysokej módy! <3 a coco !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bože aj ja chcem tak neuveriteľne skvelo nakúpiť v sekáči..:) Nevravím, že som nenašla v tých svojich skvelé úlovky, ale tie tvoje sú prenádherné! Prosím pokračuj v tom, mňa to baví a zároveň aj inšpiruje a motivuje..:) A pesnička je nádherná..:)

    OdpovedaťOdstrániť