Stránky

piatok 21. marca 2014

MOODBOARD

Sľúbila som viac still life studies a ja sľuby dodržiavam. Dnes to nebude o móde, ale o odpočinku, lenivosti, dobrom jedle a pohodlí. Prvýkrát som si skúsila food styling a "stajlovala" som jedlo, ktoré bežne jedávam. Mám dairy free diet (ako sa to prekladá, bezmliečna? Bezlaktózová?) a môj jedálniček je v prvom rade zelený a v druhom rade sladký. Som samozvaná expertka na všetky možné druhy diétnych brownies. :-) K tomu jedlu. Je to celkom zábava, nabudúce to skúsim aj s fotogenickejším jedlom. V nedeľu sa vrátim k móde. Majte krásny piatok!




BONUS:

Pre pobavenie. Takto to dopadne, keď sa mi nepodarí odfotiť Secondhand post. :-)))


6 komentárov:

  1. Lubi, PARÁDNE fotky, pre mňa osobne najlepší post, ja som milovník zdravého životného štýlu.
    A ty na záver <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. posledná fotka zvláštna a možno pre mňa najlepšia . super fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super fotky, to jedlo vyzerá tak super, že by som ho najradšej zjedla z tých fotiek! :) ináč sranda, že sme menovkine, ešte som sa s tým nestretla ;)

    OdpovedaťOdstrániť