Stránky

nedeľa 16. februára 2014

ZUZANA


Zuzanka Zázračná. Kto ju pozná iba z jej blogu The Hedonist Klub môže vedieť iba z polovice, aká zázračná je. Málo ľudí vám dá toľko energie, tak rýchlo sa vám dostane pod kožu a málokto vás okamžite inšpiruje k tomu byť pôžitkár. Pozrite si rozhovor a fotky s ňou. Za priestory ďakujeme Da Vinci Bistro.

Si úplne iná ako väčšina žien slovenskej blogosféry. Čo si myslíš, mali by byť naše ženy viac sexy? 

Úú, ty lichotníčka. Ďakujem. Myslím si, že každý by mal byť tak sexy ako chce. Samozrejme sa tu otvára priestor na diskusiu, že pre každého je sexy niečo iné. No, ja mám veľmi veľa krásnych a sexy kamarátok. Niekedy sa aj prechádzam po ulici a hovorím si, že wau toľko krásnych žien máme na Slovensku.
Ja osobne sa cítim príjemnejšie, pohodlnejšie, krajšie a sebavedomejšie, keď sa cítim sexy. Všimla som si, že sa to odzrkadľuje aj na mojej produktivite. Taktiež som milšia a šťastnejšia, tým pádom aj úspešnejšia, keď sa cítim sexy.

Keby si sa v móde mala vrátiť do konkrétnej éry, ktorá by to bola? 

Z každej éry sa mi niečo páči. Nuž najviac milujem žiť v dnešnej postmodernej dobe, kde máme všetci slobodu obliecť si čo chceme, byť kým chceme a kombinovať prvky historické i futuristické.
Nechcem sa nikam vracať, milujem žiť tu a teraz. Dnes sa môžem obliecť ako Maria Antoinetta, zajtra ako Sophia Loren a pozajtra ako Sonmi 451 z Cloud Atlas.

Fundamentálne kúsky ženského šatníka. Vyber tri. 

Čierne lodičky, čierna čipkovaná podprsenka, červený rúž.

Si známa svojou vášňou pre pečenie a koláčmi, ktoré sa jednoducho nedajú nejesť. Ako si udržiavaš postavu?

Óó, Ďakujem Ľubka. Myslím, že je to všetko o rovnováhe fyzickej i psychickej. Šťastný naplnený človek nemá dôvod sa prejedať podľa mňa. V podstate dodržiavam pár zásad:
1. Jem všetko na čo mám chuť, ale v malých množstvách. Telo vždy vie čo a koľko potrebuje.
2. Jem len keď som hladná, pomaly a kým mi bruško povie stačí.
3. Vychutnávam si každé jedlo a snažím sa ho precítiť všetkými zmyslami. Niekedy človek zje všeličo a nevenuje tomu pozornosť, tak má pocit, že si to neužil. Respektíve odkedy som začala jedlo ozaj vychutnávať, som oveľa vyberavejší na kvalitu, takže nezjem hovadiny.
4. Uprednostním vždy čerstvé veci a zeleninu. Odkedy viac pečiem, už mi nechutí väčšina kupovaných spracovaných sladkostí a zákuskov. Teraz sa chcem naučiť poriadne variť.
5. Snažím sa čo najviac hýbať. Cvičím jógu a pilates, naháňam sa so psíkom, tancujem všade a vždy keď môžem, radšej kráčam, než sa veziem.

Čo lokálna móda, nosíš, alebo zatiaľ nelahodí tvojmu vkusu? 

Ja si veľmi nevšímam značky, nakupujem veľmi emotívne, čiže ani neviem čo doma mám. Ale keď sa zamyslím, viem že mám pár kúskov, na ktoré som hrdá. Rozhodne by som chcela by viac podporovať domáce značky a nárhárov. Dám si to ako úlohu na najbližší rok, ok?

Keby si mala byť postavou z obľúbeného filmu či knihy, kým by si bola? 

Hmm.. ja mám skôr niekedy pocit, že môj život je film. Dokonca občas v príhodnej chvíli počujem aj soundtrack.
Ale kebyže som postava z už existujúceho filmu tak asi Leeloo z The Fifth Element, lebo bola smiešna, divná, milá, smutná, aké vie byť ľudstvo na seba zlé, ale navzdory tomu chcela pomôcť svetu, lebo vedela, že to stojí za to (na čo samozrejme potrebovala hrdinského muža, ktorý ju stále zachraňoval a niesol v náručí). Keby bol môj život tragikomédia, tak Jess z New Girl alebo Michael Scott z The Office.

Máš tetovania? 

Nie. Na to sa príliš dobre poznám a viem, že môj vkus sa stále vyvíja a milujem zmenu. Preto si myslím, že pre mňa osobne by bolo tetovanie nerozvážne rozhodnutie. No uznávam, že niektorí ľudia ich majú ozaj krásne.

Považuješ sa za bohéma?

Počkaj, vygooglim si definíciu… Slovník cudzích slov hovorí: "človek, ktorý užíva život plnými dúškami, ľahtikár, najčastejšie umelec". Rada by som. Na to ale by som sa potrebovala dopracovať do stavu "don't care", čo neviem, či sa niekedy stane, keďže mi na veľa veciach a ľuďoch záleží. Takže ľahtikár nie som. Ale milujem si užívať život plnými dúškami, to je pravda. Jedného dňa zo mňa snáď bude aj umelec.






6 komentárov:

  1. krásná od hlavy až k patě.. a fotky i článek čišící pozitivní energií! a ty dobroty. yummy! prostě všecko zázračné.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ZÁZRAČNÉ!!! <3 <3 mám najviac sexy bestfriendku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ZÁZRAČNÉ!!! <3 <3 mám najviac sexy bestfriendku.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oh, keby som mala aspoň maličkú časť z toho sexepílu čo má zázračná tak by to bolo zázračné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásnejší rozhovor, ako predošlé, keep going, plus krásna žena! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Toto sú tak krásne fotky! Špeciálne posledné dve! :)

    OdpovedaťOdstrániť